岩岩畫緊北京遊記(唔通真係要連載半年LOL)
存檔戈時出現左一片混亂。
由於我既電腦folders係根據年-月-日黎命名,
每篇EG都有一個folder;
當我嘗試儲存2015-03-21時,
打錯左2014,
然後電腦話:已有相同名稱的文件夾。

 

 

2014-03-21係我開始下筆畫第一篇EG既日子。

 

 

 

哈哈。於是我即刻放埋個遊記埋一邊,畫張賀圖先LOL。

 

估唔到咁就一年。
諗左幾年,終於買左塊畫板戈種感動同興奮莫名,猶如昨日 ^_^

 

老老實實,我覺得畫左一年既自己係有進步到嫁 ^_^
雖然都係好慢,但好過停滯不前丫 :P
其實我既time management唔好,做事都冇乜恆心,
相比起最初,我畫畫已經有疏懶左…

黎緊一定要繼續努力,希望下年會進步更多 :)

 

 

兩日後就係呢個日記開張1週年lu ^O^
其實唔算多人睇,有睇既朋友都可以留言,
希望呢度會越黎越熱鬧 ^_^

 

 

其實我連拍拖都冇計住慶祝幾時一年呀一百日呀戈啲,
但對自己既夢想可以浪漫啲 XD
值得紀念!

 

 

人既夢想定義左一個人。
所以,我唔會輕言放棄 :)

arrow
arrow
    全站熱搜

    EGLO 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()