close

冇錯, 京城之旅轉眼就完。
本應都仲有2日, 但係最後兩日由於Ben身體不適, 行程相當簡單, 冇咩特別分享了。

 

Day 5
由於北京鄰近天津,搭火車過去都只係半個鐘左右既事,
所以好多人去北京都會順道到天津玩一日
呢日原定就係plan左天津一日遊,
但係由於Ben肚痛得太交關,所以就臨時取消左
佢響旅館典床典席之際,我就自己一個出左去旅館附近行下。

1

 

自己去闖蕩,多麼有型 B-)

 

我地旅館響前門站附近,都有唔少景點嫁!
我周圍亂咁行下,首先經過呢間門面勁豪華浮奢既祥華號,
偷聽到門口啲人談論話佢係以前進貢絲綢既老店!
依家就賣下衫咁
綾羅綢緞呢家野我梗係冇入去喇

 

 

IMG_20141229_130442

 

之後再亂咁行下,就行到呢個佔地非常之咁大既劉老根大舞台!
聽講係非常出名既雜技、大戲表演場地,
不過冇錢又冇時間,下次有機會先睇lu

參觀下佢既偌大門面算~

3

 

就響呢個時間!竟然比我發現左…有個男人…出手摸一個暴露既雕像……

2

 

我真係o晒

 

Day 6

又到左離別既日子 :(
當初諗住響北京盡量留夜啲(典型港人旅遊習慣?)
於是買左8點幾機票,
點知撞正Ben唔舒服,急不及待想返香港睇醫生,
就真係玩著自己了 LOL

 

由於hostel check-out時間同上機中間有個空檔,
本身諗住去圓明園,(我好想去Q_Q)
但廢事周圍行咁多,就去左鄧核突個校園,搵佢食餐餞行飯。

 

全程既情況大約係咁LOL

 

 

 

4

之後鄧核突有堂上,我地就響北京校園既學生cafe 感受下校園氣息lol
等到夠鐘,就搭飛機走lu!

 

 

北京之旅就係咁就完結了。

其實今次行程同計劃中都幾唔同下LOL
因為成日訓得晏同埋因為Ben病情都有唔少臨時既轉變,
去少左好多地方。

不過咁樣隨心玩都幾relax,冇乜壓力

此行真係要好多謝鄧核突同馬得意既熱情招待喇!!!
雖然我覺得同核突見得有啲少 :(
之後鄧核突又去法國喇,仲邀情我再去探佢
雖然係幾吸引(仲有專人plan行程LOL),但係去歐洲會唔會太大想頭啊???

 

最後就係想講,北京啲人比想像中實在友善太多啦
由我第一篇遊記都睇得出我有幾擔心內地既治安LOL
到最後呢篇,我竟然敢自己一個行出街fing,
可見我放左幾多心!

響呢度見到既路人都幾樸實,問路都幾熱心幫忙,
而且性格都比較豪爽氣粗既,
就算滑雪場成日剷爆其他人,都係一句「沒事兒!
仲教我點樣會好啲,
幾好嫁!

但係相比起黎,鋪頭戈啲人就比較奸啲喇。
佢地成日一聽就聽得出唔係本地人
(北京捲舌未免太難學喇卦?!)
跟住就會話:「我之前都有個廣東黎既客,都食過返尋味!
第一次聽我都信,
點知類似既故事竟然響其他鋪頭又聽左幾次,我終於發覺可能係店家都曉講既罐頭故事LOL

同埋試過買啲斷磅計既野,個店主又側側薄不多啲,
本身同佢講要一磅,佢不夠兩磅,仲笑笑口話:「食多啲喇!」
唔洗錢咩老細……

同埋第一晚我地去左食野,本身覺得好好味!
(老細又講左戈個「廣東客都話過好好味」既故事)
點知戈晚返到hostel,發現個口係非一般地乾!(乾到口臭呀真係)
就知瀨晒野,原來一切都係重口味精!
應該都唔少得戈啲咩咩瘦肉精牛肉精豬肉精嫁喇sosad

 

另外,響當地遇到外國人就格外覺得親切LOL
因為大家都係遊客!
戈時去長城比黑車司機纏住時,就同另一對俄羅斯黎既遊客夾埋話「千祈唔好搭戈架黑車!」
戈種「結盟」既感覺有點正 LOL

 

仲有印象好深刻既,係北京係非常乾淨!
條街真係仲乾淨過香港!
永遠都會見到有清潔工坐住架電動車仔,響條街度巡邏,然後用個鉗仔將地下好小小小既垃圾夾起…

經過京奧洗禮既城市係唔同啲?

 

不過空氣就真係爭啲既…
雖然我成日都見到藍天@@
但係出左去2日,隻鞋面就有一層薄薄既灰塵!0口0
而且鼻屎都多左!(<-好指標)

 

總括黎講,今次旅程見識過中國明清朝既奢華、長城既悲壯、老北京既樸素同現代北京既文明,
都幾圓滿丫!^_^
不過北京古老建築好多,一次都睇唔晒,睇下有冇機會再去啦?:P

arrow
arrow
    全站熱搜

    EGLO 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()