close

1.jpg

 

 近日我終於睇左電影<Phantom of the Opera>啦!我細細個就聽過呢個名,都有興趣嫁,不過我係咁嫁啦,講多過做,依家後悔太遲啦!

後悔既主因係:電影甫開場——巴黎歌劇院。原來原著係法國人、背景係巴黎;而我早兩年歐遊用我緊絀既盤川入巴黎歌劇院睇左場歌劇!!!如果我坐言起行早啲認識呢個故事,我去巴黎歌劇院時就可能會睇得更多、更細,成個遊歷體驗都會更深刻!

就因為咁,我搵返我啲歐遊相同日記出黎,發現都幾多趣聞記低左,其實都幾值得分享,唔係又忘得一乾二淨。咁就岩曬呢排想畫EG但苦無題材既日子啦!

重啟歐遊小趣事既計劃就遲啲慢慢實行,今日就略講下呢齣戲同巴黎劇院之遊先。

電影版個劇本就一般貨色啦,睇影評講簡化左好多細節,小說似乎精彩好多,有機會都想睇(跟住又拖)。故事無咩思考空間,中間我不停諗係咪象徵緊女主角既光明與陰暗面呀、現實與夢想呀,後來發現好似都諗多左,只係一個愛情故事。

但齣戲最令我入迷既係畫面拍得好~靚!記得第一幕係黑白既,我心諗套野有冇咁舊呀?原來倒敍——龐然吊燈扯高、布幕拉開、激昂音樂一起,畫面慢慢上色,金碧輝煌既歌劇院重現眼前戈下真係冷震都打埋。一來係因為電影風格好夢幻詩意啦,二黎係巴黎歌劇院真係鬼火咁靚。套戲個景好似係假既,但其實巴黎歌劇院真身既奢華亮麗係不輸電影場景!

可惜去法國既相電話錯誤離奇失蹤,得返兩三張鬆郁濛既,我都係要照Post威下!

一入兩層高大廳富麗堂皇,大樓梯兩邊雕塑氣派非凡,即刻呼吸都停兩拍!

2.jpg

入到劇院帷幔垂垂、牆身雕刻精緻講究、圓拱天花壁畫溫柔壯麗,完全自覺渺小如塵。

3.jpg

我仲記得中場休息有間偏廳好多人拎住野食野飲hea,即刻到幻想以前貴族係度開P衣香鬢影呀。(我就梗係著到成個乞衣咁啦)

4.jpg

睇戲時內心好激動,如果我睇左戲先去歌劇院,望住呢一個個角落,咪會有好多想像同畫面囉!!!喂呀嘥曬啦!

不過我知呢個只係一個機會,比我第日再重遊巴黎!!!下次我要講住法文去Opéra de Paris睇<Phantom of the Opera>!

arrow
arrow
    全站熱搜

    EGLO 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()