YO BABY我返黎喇~~~~~
我係唔會俾TAMMA毒自享用個日記架
之不過前排除左勁忙仲係極忙,所以襯今個星期係暴風雨前夕幾得閒(十月二十九),我就寫EG喇

話說我啱啱seafood痕係櫃桶搵野,一個唔小心又拎左d EG出黎望兩眼
除左笑死既部分其他真係柒到喊出黎
不過又好慶幸自己有過咁pure咁true既中學雞歲月
真係超開心des ne

今次為兩位送上EGLO創刊初期F.3既日記一set


   

        





---------------------------------------------------



呢篇寫左勁耐 本來諗住畫埋你兩個接住落寫既野 但我恐慌會拖到sarahlau係美國返黎再返去

btw求解答!!我應該將file size set幾大先唔會咁低象素??我記得我好似set左A4 size...

See you after my exam!!

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 EGLO 的頭像
    EGLO

    日記佬大聯盟

    EGLO 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()